لطفا توجه داشته باشید آرم دانلود به رنگ سیاه یعنی دانلود دیتا و آرم سبز رنگ به معنی دانلود لینک مستقیم و شما می توانید با استفاده از برنامه بارکود اسکنر ، آرم درباره ی وبلاگ را اسکن کرده و وارد وبلاگ شوید.

this is

ssaammwest@yahoo.com

.

max-team.ir

 -----+++=====[spider + milad viper + Mr.sajjad +general-hasan +  dr_khatar +  D4rk Sh4dow + Mr.d@ng3r + ssaamm + vampire_night]=====+++-----




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، آفیس، آلارم، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Dirty Emojis HD

  Dirty-Emojis

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Dirty Emojis HD مجموعه ای از شکلک های کاربردی و بسیبار زیبا در اختیار شما بوده که می توانید آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . برای به اشتراک گذاری تنها کافی است بر روی شکلک ها ضربه بزنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این شکلک ها را ضمیمه یک عکس کرده وسپس آن ها را به دوستان خود ارسال نمایید .

ویژگی های اصلی:

استفاده از شکلک ها هنگام ارسال پیامک

استفاده از شکلک ها در هنگام چت

به اشتراک گذاری شکلک ها

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به اشتراک گذاری سریع تر

 


 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


WallBox

  wallbox

یش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از WallBox  می توانید به آسانی تصویر زمینه های خود را ویرایش نمایید . آیتم های متنوعی در این برنامه موجود بوده که می توانید به کمک آن ها تصویر زمینه های مورد نظر خود را ویرایش کنید . دقت داشته باشید که این نرم افزار به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی کرده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی تبلت خود نصب نمایید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این اپلیکیشن را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

پشتیبانی از تبلت ها

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، گرافیک، وال پیر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Scan - QR and Barcode Reader v2.0

  Scan---QR-and-Barcode-Reader

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بارکد محصولات را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را بر روی بارکد قرار دهید . پس از شناخت بارکد توسط نرم افزار اطلاعات جامعی درباره محصول به دست خواهید آورد . اطلاعات مربوط به محصولات را به دست آورده و آن ها را با دوستان عزیزتان به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

مشاهده لیست تمامی فایل های اسکن شده

بسیار کاربردی هنگام خرید محصولات

اسکن آسان بارکد ها

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Omega StatusBar Pro v1.7.1.7

  

Omega StatusBar Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Omega StatusBar Pro می توانید نوار وضعیت دستگاه اندرویدی خود را سفارشی سازید . به عنوان مثال می توانید از رنگ بندی هایی که در داخل برنامه موجود بوده استفاده کرده و نوار وضعیت خود را زیباتر جلوه دهید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا گزینه های اضافه ای را به نوار وضعیت خود نیز اضافه کنید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بر روی گوشی های روتشده قابل اجرا می باشد .

ویژگی های اصلی:

شبیه سازی انیمیشن های مختلف

سفارشی سازی استاتوس بار

تغییر در قسمت نوار وضعیت

قرار دادن تم های مختلف

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ابزارک، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


RazeShoma v0.5.0

  raze-shoma

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بسته نرم افزاری رازشما برای پیدا کردن علائم ستاره شناسی(طالع بینی چینی) سال، ماه، روز و ساعت تولد، تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) را محاسبه میکند. برای پیدا کردن شخصیت هر فرد سه راه مختلف ارائه میدهد (ستاره شناسی چینی – گروه خون ژاپنی – چرخ برمه). علاوه بر اینها راهی که مردم چین قدیم (طالع بینی چینی) برای سنجش تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج بکار میبرده اند را در اختیار شما میگذارد، و همینطور احتمال پسر یا دختر بودن بچه به روش چینی را. هرچند که این نرم افزار تقویم جدید چینی (خورشیدی چینی) را بر تقویم های شمسی، قمری (شیعه – اسلامیک وسترن – ام القرا) و میلادی افزوده است.

 

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، ابزارک، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


UC Browser Mini 8.7.0

  

UC Browser Mini

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی

به اشتراک گذای مطالب در شبکه های اجتماعی

امکان دانلود فیلم ، موسیقی و عکس

در دسترس بودن حالت شب

امکان جستجوی ویدیو ها

دانلود منیجر حرفه ای

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان های بیشتر

افزایش سرعت مرورگر

بهبود عملکرد نرم افزار

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، مرورگر، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Freeletics PRO Fitness v1.0.1

  Freeletics.PRO.Fitness.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

رسیدن به وزن ایده آل بدون ماشین آلات

وجود تایمر برای تنظیم حرکات ورزشی

رسیدن به وزن ایده آل

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، پزشکی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Pencil Sketch v3.2

 Pencil-Sketch

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا می خواهید عکس های موجود در گالری تان یا آنهایی را که با دوربین دیوایس اندرویدی تان تهیه نموده اید به آثار هنری کشیده شده با مداد تبدیل نمایید ؟
برای اینکار نیازی به آموختن هنر طراحی با مداد نداشته و تنها کافیست نرم افزار Pencil Sketch را بر روی دستگاه خود نصب کنید . حتی برای تبدیل طرح های خود به نقاشی های مدادی نیازی به داشتن دانش نرم افزاری خاص هم نخواهید داشت ! کافیست عکس مورد نظر را انتخاب نموده و تنها با یک کلیک ساده خروجی طراحی مداد را دریافت کنید .

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ویرایش عکس، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


Sand Draw v1.8.5

 ر 

Sand Draw

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Sand Draw این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی شن و ماسه خاطره بنویسید . در ابتدا این کار کمی سخت خواهد بود ، اما با کمی تمرین می توانید با خط بسیار زیبا بنویسید . بدون شک نقاشی بر روی شن و ماسه در کنار مناظر زیبا ،  بسیار هیجان انگیز خواهد بود . تنها کافی است بر روی گزینه غروب دریا کلیک کنید ، سپس یک نمای زیبا از دریا همراه با یک غروب عاشقانه را مشاهده خواهید کرد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که اگر عاشق خلاقیت هستید ، به هیچ عنوان این برنامه را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

ایجاد نقاشی بر روی شن و ماسه همراه با مناظر زیبا

امکان نقاشی بر روی شن و ماسه

طراحی واقع بینانه بر روی ماسه ها

اضافه کردن اشیا معتبر روی ماسه

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به پاک کردن نوشته بر روی ماسه ها

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 




:: موضوعات مرتبط: سرگرمی، نرم افزار، طراحی، ،
نويسنده : محمد خلیلی زاده


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد